.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی پنجشنبه


از قم خبر مي رسد قريب يكسال است شخصي اقدام به كلاهبرداري به مبلغ 23 ميليارد تومان از سرمايه هاي مردم كه اكثر آنها طلبه هستند تحت عنوان مضاربه كرده است . وي بسياري از اموال را به نام بستگان خود كرده و اكنون در بازداشت دادگاه ويژه است . طلاب مال باخته مي گويند : هيچ ارگاني جرات انتشار اين خبر را ندارد و هيچكس پيگير كار ما نيست . تقريبا كسي نيست كه به او نامه نگاري نكرده باشيم . منتهي ظاهرا براي كسي صرف نميكند به داد طلبه ها برسد. از صدا و سيما و خبرگزاري جمهوري اسلامي در تجمع ما در مقابل دادگاه خبر تهيه كردند ولي خودشان اعلام كردند نميتوانند چنين خبري را درج كنند!!! از شما تقاضا داريم به داد دل ما برسيد. به خدا زير فشار مشكلات مالي درحال از هم پاشيدنيم .

پايگاه خبري تحليلي جهان نوشت : هاشم آقاجري عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي اخيرا با ايراد سخناني در منزل عبدالله نوري گفت : در حكومت ما از هيچ فقيهي حكمي پيرامون مسايل اخلاقي و كرامت انساني نديديم و تمامي موارد در جهت خرد كردن انسانيت و سلطه پذيري بوده است . آقاجري در اين سخنان كه با عنوان « اخلاق سلطه و اخلاق رهايي » ايراد مي شد افزود : « همچنين هيچ كس برده داري را حرام نكرده است درصورتي كه برده داري و برده پذيري در تضاد بااخلاق است » . اين گزارش حاكي است وي در ادامه اين جلسه كه تعدادي از عناصر گروهك نهضت آزادي جمعي از مسئولين و مديران دولت دوم خرداد و جمعي از نمايندگان سابق در مجلس ششم نيز حضور داشتند با تحريف سخنان امام خميني (ره ) خاطرنشان كرد : « مشهور است كه بنيانگذار انقلاب گفته ما مامور به انجام وظيفه هستيم نه نتيجه كه اين يعني ما به نتيجه كاري نداريم و فقط وظيفه خود را انجام مي دهيم . خواه اين وظيفه درست و خواه نادرست باشد » . اگر آقاجري اين سخنان را گفته باشد نشانه بي اطلاعي وي از اسلام و عدم درك صحيح فرمايشات امام خميني است .

نماينده مردم شهرستانهاي بندرتركمن بندرگز و كردكوي در مجلس شوراي اسلامي درخصوص سفر هيئت دولت به اين منطقه اظهار داشت : تاكنون اطلاع رساني شفافي صورت نگرفته كه چه چيزي از اين سفر عايد استان گلستان شده و اين جاي تاسف دارد. محمد جواد نظري مهر اين مطلب را در نشست مجمع نمايندگان استان گلستان با خبرنگاران عنوان كرد و گفت : استان گلستان از نظر مظلوميت و محروميت در كشور تك و نمونه است و بايد تجزيه و تحليل كنيم ببينيم مشكل ما چيست . وي اضافه كرد : به رغم جدايي از مازندران و تبديل به استان مستقل شدن هنوز اين استان مرز مشخصي ندارد و پيگيريهاي اين حوزه ضعيف است و خليج گرگان كه ساكنان منطقه به اين نام مي شناسند به نام خليج ميانكاله نوشته مي شود. همچنين « اسدالله قره خاني » دبير مجمع نمايندگان استان گلستان و نماينده مردم علي آباد كتول در مجلس در اين نشست تاخير در اجراي طرح مهم پتروشيمي گلستان را دليل كوتاهي و ضعف مديران استاني بيان كرد و گفت : درصورتي كه اين سرمايه گذاري شكست بخورد نااميدي در استان ايجاد مي شود و مردم ديگر اعتماد نمي كنند و سرمايه گذاران نيز براي سرمايه گذاري به اين استان نخواهند آمد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.